اخبار

حضور در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی

نمایشگاه ها و رویداد های علمی از بینظیر ترین فرصت های هم اندیشی هستند و نقش مهمی در ایجاد همکاری ها و روابط ایفا می کنند. به همین منظور شرکت پرگاس از فرصت های نمایشگاهی کشور برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های خود استفاده می کند.

پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پترو شیمی گاز پارس جنوبی (عسلویه)نمایشگاه صبح دوشنبه ۲۹ آذرماه، با رویکرد حمایت از ساخت داخل، با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به صورت رسمی افتتاح شد.

تکنولوژی و نوآوری ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی باتأکید بر توجه به شرکت‌‌های داخلی و حمایت از آنها اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت با تمام توان و امکانات، از شرکت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان برای رفع نیازها و قطعات حیاتی در صنعت نفت در همه بخش‌ها حمایت می‌کند.

سخاوت اسدی ضمن درخواست از شرکت‌های دانش‌بنیان دارای توانمندی علمی و تولیدی در بخش‌های مورد استفاده صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دستی برای حضور موثر در چرخه تولید و پشتیبانی گفت: به این شرکت‌ها اطمینان داده می‌شود که زمینه‌ها و بسترهای لازم برای پیوند نیازهای بازار با عرضه و تولید محصولات در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر و سایر مناطق فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت کشور را به خارج از مرزها گره نمی‌زنیم و نگاهمان به تولیدات داخلی است خاطر نشان کرد: تحریم‌های همیشگی و دامنه‌داری استکبار جهانی و نگاه ملتمسانه برخی افراد و گره زدن سرنوشت صنعت، تولید و مردم با نتایج مذاکرات، خیانت به کشور است که سبب معطلی و توقف توسعه و بازی در زمین دشمنان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *